Influencermarketing- en PR-bureau &.agency strikt vanHaren

Influencermarketing- en PR-bureau &.agency strikt vanHaren

04-10-2022 (14:58) - Bureaus

&.agency gaat samenwerken met vanHaren. Het influencermarketing- en PR-bureau zal onder andere een always-on strategie uitvoeren met storytelling en losse influencer-marketingcampagnes door het jaar heen. 

Sophie van der Schaft, CEO van &.agency en co-founder van &.media group: 'Bij &.agency weten we dat we met een holistische marketing aanpak de beste resultaten kunnen behalen. Daarom combineren we PR met influencermarketing om het merkverhaal van vanHaren onder de doelgroep te brengen.' 

Betaalde contentcreators

De losse influencermarketingcampagnes worden ingezet met een funnel-contentstrategie in samenwerking met betaalde contentcreators. De doelen van de campagnes zijn naamsbekendheid en merkliefde onder de doelgroep.

Klantportfolio

vanHaren sluit zich aan bij het klantenportfolio van &.agency (2018), waar onder andere ook L’Oréal, Birra Moretti, PUMA, Prime Video, HUB en Maxxium in zitten. Sinds april van dit jaar mag het &.agency zich onderdeel noemen van het nieuw gelanceerde &.media group, wat naast &.agency ook talent managementbureau &.talent en format- en productiebureau &.format onder zich heeft.


Media

Marketing

Economisch