
Initiative aan de slag voor Elanco Animal Health in Nederland en België
Na een pitch kiest Elanco Animal Health voor Initiative, onderdeel van IPG Mediabrands, als nieuw mediabureau in Nederland en België. Beiden landen gaan nauw samenwerken met het internationale team van de maker van dierenmedicijnen.
Elanco werkte al eerder samen met Initiative Frankrijk. De nieuwe samenwerking met de Nederlandse en Belgische takken zorgt voor een consistente mediastrategie over de landsgrenzen heen. De samenwerking start op 1 januari.
Bij Initiative is het enthousiasme groot. Linda van Dijk, Client Lead bij Initiative Nederland: "We zijn trots op het vertrouwen van Elanco. Met een slimme, datagedreven aanpak gaan we zorgen voor zichtbaarheid, impact en meetbaar resultaat in de Benelux."
'Fantastisch jaar'
Edward Knol, Managing Director Initiative Nederland: "Het is een fantastisch jaar aan het worden. Voor Initiative is namelijk dit de vierde geïntegreerde pitchwinst op rij na Makro, HelloFresh en Bayer. Hetgeen een bevestiging is dat onze moderne visie op media, content en technologie goed landt bij zowel bestaande als nieuwe klanten."