JA Rebranding Agency gaat verder als Bunch

JA Rebranding Agency gaat verder als Bunch

12-01-2025 (17:43) - Bureaus

Op 16 januari 2025 evolueert het Zwolse JA Rebranding Agency in Bunch, een bureau dat branding, growth en digital integreert. Deze strategische transformatie speelt in op de veranderende behoeften van de markt en positioneert Bunch als een toonaangevende partner voor merktransformatie.

Bunch startte in 2016 als JA Rebranding Agency, met een kantoor in Hardenberg. In een tijd waarin bureaus meer waarde moeten leveren en de traditionele relatie tussen bureau en opdrachtgever onder druk staat, zet Bunch een nieuwe standaard.

“We zien dat het bouwen van een merk anno 2025 complexer is geworden,” zegt Jasper Fransen, managing director van Bunch. “Daarom hebben we onze strategie herzien en bieden we nu een geïntegreerde aanpak van branding, growth en digital.”

De nieuwe naam Bunch weerspiegelt deze visie: “Tijdens de zoektocht naar onze nieuwe naam wisten we dat we zowel autoriteit als toegankelijkheid wilden uitstralen”, aldus creative director André Hofsink. “Het mooie aan de naam Bunch is dat het de bundeling symboliseert van onze expertise en de samenwerking met onze klanten.”

 

Done-with-you aanpak

Onder haar nieuwe vlag kiest Bunch voor de ‘done-with-you’ aanpak, waardoor klanten actief in het brandingproces betrokken worden. Ze krijgen de tools en kennis overhandigd om hun merk zelf verder te laten groeien. “Met deze nieuwe aanpak bouwen we niet alleen ijzersterke merken, maar helpen we onze klanten ook om zelf heel praktisch met hun getransformeerde merk aan de slag te gaan”, aldus Jasper Fransen. “Daardoor blijf je als merk relevant en opvallend en dat is vandaag de dag van groot belang.” 


Media

Marketing

Economisch