Jaar lang gratis PR voor goed doel

Jaar lang gratis PR voor goed doel

20-07-2022 (15:41) - Bureaus

 

PR-bureau Continews zoekt weer een goed doel om twaalf maanden gratis voor te werken. Het bureau wil op deze manier graag de eigen knowhow inzetten om een stichting verder te helpen.

Ieder jaar helpt de organisatie een goed doel met haar skills op het gebied van PR. Stichtingen kunnen zich inschrijven en op het spel staat een jaarabonnement. Dit betreffende abonnement heet Continews Niche. Gedurende de samenwerking wordt maandelijks proactief nieuws gegenereerd. Belangeloos en gratis; omdat zij graag actief een steentje bijdragen aan een betere omgeving.
 
Eigenaar Casper van Diemen: “Er is natuurlijk niets mis met een financiële bijdrage aan een goed doel. Het is echter ook wel mooi om je skills gratis in te zetten om daarmee een goed doel vooruit te helpen. Ik denk dat we in een mooiere wereld zouden leven wanneer iedere organisatie dit doet. Het is daarnaast ook goed voor de samenwerking binnen ons team om ieder jaar samen als het ware een extra klant te bedienen maar dan met gesloten beurs.”
 

Voorgangers

Continews deed dit eerder al voor Stichting Ziekte van Pompe, Stichting Only Friends, Alzheimercentrum Amsterdam en afgelopen jaar voor Made Blue Foundation. Machiel van Dooren, medeoprichter van Made Blue Foundation vertelt over de samenwerking als gift: “Aangezien wij een stichting zijn proberen wij zo efficiënt mogelijk om te gaan met publiciteit. Dit betekent onder andere geen geld uitgeven aan dure marketing en reclame. PR zorgt ervoor dat wij desondanks online zichtbaar zijn. Sinds wij met Continews samenwerken groeien wij nog verder, omdat de verhalen die wij met bedrijven realiseren nu constant worden gedeeld.’’
 

Aanmelden

Voor goede doelen met een ANBI-status en CBF-keurmerk is het nu mogelijk om zich aan te melden via de website van Continews. Aanmelden kan tot 18 augustus aanstaande. In de weken daarna zal de organisatie beslissen met welk goed doel er komend jaar samengewerkt zal gaan worden. Rond 1 september wordt de winnaar bekend gemaakt.

 


Media

Marketing

Economisch