JCDecaux zet Robothand in

09-04-2009 (11:01) - Bureaus

Deze reusachtige robothand grijpt bijna letterlijk de aandacht van passerende automobilisten. In opdracht van Rexona heeft JCDecaux Innovate acht Vitrines in Amsterdam (2), Utrecht (2), Groningen, Arnhem, Nijmegen en Eindhoven uitgerust met deze uiting. De 2m70 hoge en 1m50 brede spectacular trekt, naast zijn formaat, ook de aandacht dankzij de ingebouwde led-verlichting, die de futuristische uitstraling verder versterkt.

De robothand houdt een mega-deodorantbus van Rexona vast. Deze spectacular speelt in op de pay-off future ready protection, waarmee aandacht wordt gevraagd voor Rexona Men.

JCDecaux heeft haar objecten al meermalen voorzien van 3D decoratie. Deze RoDeo is echter de eerste 3D-uitvoering op een Vitrine. Een ander, recent voorbeeld van deze vorm van het aankleden van objecten, is het inrichten van twee Abri’s als Alpenweide, compleet met gras en picknicktafeltjes voor Milka. Ook transformeerde JCDecaux Innovate vorig jaar abri’s tot bioscoopzaal voor de Coca-Cola Zero Zero 7 actie rond de Bondfilm Quantum of Solace.

Deze spectacular is mede mogelijk gemaakt door Unilever/Rexona, de mediabureaus Kinetic en Mindshare en JCDecaux Innovate.


Media

Marketing

Economisch