Jellysmack helpt creators inkomsten maximaliseren

13-04-2022 (10:54) - Bureaus

De manier waarop we media gebruiken is de afgelopen jaren razendsnel veranderd, waarbij het gebruik van mobiele content het gebruik van traditionele tv- en onscreen-media snel inhaalt. Het creatieve ecosysteem van YouTube ondersteunde 142.000 banen in voltijdsequivalenten in de EU en droeg in totaal 2,38 miljard euro bij aan het bruto binnenlands product van de EU. Jellysmack is de wereldleider op het vlak van creators die 's werelds meest getalenteerde videomakers opspoort en ontwikkelt via technologie. Met behulp van een pakket van eigen AI-technologieën en data, stelt de unieke onderneming makers in staat om hun publiek te laten groeien, hun inkomsten te maximaliseren en meer omzetkansen te genereren. Door hun content voor authentieke fans te plaatsen, allemaal zonder extra werk.
 
Hun krachtige in-house technologie suite maakt gebruik van data, AI, en machine learning algoritmes om onovertroffen groei op video-centric social media platforms te genereren. Met behulp van AI-gedreven technologie creëert hun programma video's die zijn ontworpen om te presteren op verschillende platforms zoals Facebook, Instagram, Snapchat, TikTok en YouTube. Het maximaliseert views en helpt creators slimmer te werken en hun kansen op succes te vergroten.
 

Creator Program

Als enige bedrijf met de unieke mogelijkheid om sociaal videopubliek op schaal te laten groeien, helpen ze creators hun videocontent te distribueren en hun publiek op meerdere platforms op te bouwen, onder meer met behulp van hun gerenommeerde Creator Program. Gelanceerd in 2018, zorgt het Jellysmack Creator Program voor uitzonderlijke prestaties voor video-makers, vaak met een opbrengst van 25 miljoen tot meer dan 300 miljoen aan extra views per maand voor elke creator. Door hen te voorzien van een omgeving waar zij en gelijkgestemde creators het maximale uit hun platformen en content kunnen halen.
 
In Nederland stelt Jellysmack makers als Kwebbelkop, Browney en Rinske Douna in staat hun content winstgevend te maken terwijl ze tijd besparen, hun risico's minimaliseren, en hen laten focussen op hun creativiteit en grotere ambities. Jellysmack's technologie helpt om een slimmere generatie van videomakers op te bouwen, terwijl het ook het landschap van de makersindustrie vormgeeft.

Media

Marketing

Economisch