Koninklijke Jumbo werkt samen met New Kith voor influencermarketing
Nadat Mediaplus de nieuwe mediaparter is geworden van Koninklijke Jumbo, maakt de bordspelfabrikant bekend dat New Kith hen gaat helpen met influencermarketing in Nederland en België.
De samenwerking zal zich richten op het vergroten van de merkbekendheid, het versterken van de band met de doelgroep en het verkopen van meer producten. "Het afgelopen jaar zijn we bij Jumbo al een tijdje bezig met influencer marketing en we zien hoe belangrijk het is om influencers in te zetten voor onze campagnes", aldus Raoul El Ouni, Marketing Executive bij Koninklijke Jumbo.
De visie van New Kith en Koninklijke Jumbo op influencermarketing sluiten naadloos op elkaar aan, volgens Megan Brunet de Rochebrune, Account Manager bij New Kith: "Wij hebben nu 7 jaar ervaring in het verbinden van merken met hun doelgroep op een authentieke manier, en we zijn ervan overtuigd dat we met Jumbo's mooie geschiedenis en sterke merkidentiteit samen een mooie impact zullen maken."