La Compagnie achter Algemeen Belang
12-06-2008 (09:48) - Bureaus
Uitvaartverzorger en -verzekeraar Algemeen Belang uit de stad Groningen lanceerde op 9 juni een nieuwe unieke reclamecampagne. Binnen de bijzonder vormgegeven campagne staat de beleving van een mensenleven centraal. Via televisiespots, advertenties en radiocommercials laat Algemeen Belang door de ogen van kinderen zien hoe waardevol de persoonlijke beleving is voor iemands uitvaart. De kinderen zijn daartoe op een kleurrijke en neutrale locatie in de provincie geïnterviewd en gefilmd. Met de nieuwe commercials en advertenties wil de organisatie zich nadrukkelijk onderscheiden als persoonlijke uitvaartverzorger, bij wie leven en midden in het leven staan belangrijke uitgangspunten zijn. De relcame-uitingen zijn qua vormgeving en aanpak beslist verfrissend en vernieuwend binnen de branche.De campagne werd bedacht en ontwikkeld door het stad Groninger reclamebureau La Compagnie. Een preview van de campagne is hier te zien.