Lalaland kiest Colourcake voor rebranding

Lalaland kiest Colourcake voor rebranding

03-11-2022 (12:49) - Bureaus

De Amsterdamse fashion tech startup Lalaland (2019) heeft creatief bureau Colourcake gekozen voor haar rebranding. Lalaland zet kunstmatige intelligentie om hyperrealistische modellen te creëren in elke maat, vorm en huidskleur voor modemerken en retailers.

Met deze body inclusive avatars wil het bedrijf een meer inclusieve, persoonlijke en duurzame winkelbeleving creëren. Het bedrijf haalde afgelopen zomer (2022) via een investering van Orange Wings en Unknown Group, een bedrag van 2.1 miljoen op.

Founder en CEO Michael Musandu geeft aan met dit bedrag het volgende stadium van de groei van Lalaland te faciliteren. Hierbij hoort ook een nieuwe & moderne visuele identiteit welke Colourcake zal gaan bewerkstelligen. 'Colourcake’s expertise op gebied van branding en content en het feit dat zij specifiek voor de fashion industrie werken geeft ons het vertrouwen dat we met de juiste partij in zee zijn gegaan. We kunnen dan ook niet wachten om onze identiteit tot leven te zien komen.'

Floor Slooten, accountmanager bij Colourcake; 'We zien deze partnership als een enorme kans. Niet alleen voor Lalaland, maar ook voor ons als creatief bureau om de randen op te zoeken van wat er mogelijk is op het gebied van brand identity en de digitale wereld.’

Over Colourcake

Colourcake agency is een creatief bureau, gevestigd in de Amsterdamse Houthavens. Al meer dan 10 jaar focust het bureau zich op het creëren van branding, content en print voor fashion, lifestyle en hospitality merken waaronder Patagonia, CitizenM, Scotch & Soda, Tommy Hilfiger, Nike, The Avocado Show, Garcia, Buddha to Buddha, Mizuno en Gorillas. 


Media

Marketing

Economisch