Lenovo kiest Coopr

15-01-2024 (13:20) - Bureaus

Na een intensieve selectieprocedure heeft Lenovo, waar het merk Motorola onderdeel van is, Coopr gekozen als zijn PR- en corporate communicatiepartner voor de Benelux.

De samenwerking bestrijkt een uitgebreid scala aan activiteiten, waarbij Coopr verantwoordelijk is voor zowel de consumentenmarkt als de zakelijke sector van Lenovo, een Fortune 500-leider in de PC-industrie. Het bureau zal zich inzetten om Lenovo’s visie om slimme technologie voor iedereen bereikbaar te maken, tot leven te brengen en de vooruitgang in diverse “New IT-technologies”- groeigebieden te belichten. Tenslotte valt de PR en communicatie voor het smartphonemerk Motorola onder Lenovo en de verantwoordelijkheden van het bureau.
Groot scala aan ideeën

Marjolijn van Dingeren, Head of Marketing bij Lenovo: “In onze zoektocht naar een partner die zowel de complexiteit van onze communicatiebehoeften kon begrijpen als vereenvoudigen, heeft Coopr zich onderscheiden met een strategie die zowel scherp als werkbaar was. Hun vermogen om een evenwicht te vinden tussen de dagelijkse uitdagingen en onze langetermijnvisie gaf ons het vertrouwen dat ze niet alleen de richting begrijpen waarin we ons willen bewegen, maar ook hoe we daar gaan komen."

 


Media

Marketing

Economisch