Looye kiest opnieuw voor Green Food Lab
Looye Kwekers, de kweker achter Looye Honingtomaten, stelt voor het vijfde jaar op rij food consultancy en communicatiebureau Green Food Lab aan als partner om hoofdmerk Looye verder te laten groeien. Ook de Nederlandse consumentencampagnes rondom de merken Looye Honingtomaten, JOYN tomaten en Looye To Go, vallen onder deze samenwerking.
Om de naamsbekendheid van het merk Looye te laten groeien is Green Food Lab onder meer verantwoordelijk voor de consumenten- en corporate PR, inclusief influencer samenwerkingen, van strategie tot en met uitwerking. Het vervolg van de samenwerking bewijst het vertrouwen dat Looye Kwekers al vijf jaar heeft in het B Corp bureau als expert op het gebied van (corporate) PR-strategie, mediarelaties, activaties, influencer samenwerkingen en (food) content creatie.
Esther de Waard, Marketing Manager bij Looye Kwekers: “Al een aantal jaren is Green Food Lab een waardevolle sparringpartner. Door hun expertise op het gebied van PR in de foodsector in combinatie met de warme media- en influencerrelaties, nemen we ook dit jaar Green Food Lab weer in vertrouwen. Samen bouwen we verder aan Looye als merk en de duurzame verbinding met consumenten via onze proposities Looye Honingtomaten, Looye JOYN en Looye To Go tomaten. Iets waar we ontzettend naar uitkijken!”