Lot of Happiness kiest voor Higuita

Lot of Happiness kiest voor Higuita

24-09-2024 (14:41) - Bureaus

Goede doelenloterij Lot of Happiness heeft na een bureau oriëntatie gekozen voor creatief bureau Higuita om het merk verder te ontwikkelen. De loterij is in 2018 opgericht en keerde sindsdien al ruim 37 miljoen euro uit aan goede doelen. De loterij heeft onlangs een rebranding gehad en de komende maanden wordt er met Higuita gewerkt aan de merkcampagne.

Frits van der Laan, CMO van Lot of Happiness: 'We zijn hard op weg naar de 100.000 deelnemers, maar onze ambitie reikt verder. We willen nog meer impact maken voor onze aangesloten goede doelen. Om dat te bereiken, moeten we ons verhaal als 'de win-win loterij' nog sterker vertellen en onze zichtbaarheid vergroten. Higuita heeft ons overtuigd met hun visie op hoe je een merk kunt bouwen in een loterijmarkt die wordt gedomineerd door slechts een paar grote spelers.'

Niek Eijsbouts, medeoprichter Higuita en creatief directeur: ‘Wij willen zelfs voor de win-win-win gaan; we kunnen een ambitieuze jonge loterij verder helpen, met merkcommunicatie waar we zelf enthousiast over worden en terwijl er ook nog allerlei goede doelen baat hebben bij de groei van Lot of Happiness.'


 


Media

Marketing

Economisch