M2Media en Online Company gaan verder als M2|OC

14-03-2023 (11:48) - Bureaus

Mediabureau M2Media en e-commercespecialist Online Company gaan samen verder onder de naam M2|OC. Door de samenvoeging ontstaat een nieuw bureau dat klanten laat profiteren van een geïntegreerd aanbod waarin media-investment-management, performance en e-commerce elkaar versterken. Beide bureaus werken winds ruim vier jaar samen binnen het Candid- platform.

M2|OC combineert de strategische en specialistische media-expertise van M2Media met de performance- en e-commerce-expertise van Online Company. De twee bedrijven beschikken over een schat aan kennis en ervaring in deze vakgebieden: M2Media bouwt al 21 jaar aan sterke merken en Online Company laat al 18 jaar omzet groeien via digitale kanalen.

M2|OC staat onder leiding van Frank Bitter. Het management bestaat uit Jasmijn Bouwmeester (Head of Clients), Bas de Kok (Head of Digital), Stéphanie Smit (Head of Capabilities), Michael Bottenheft (Head of Growth) en Oscar Levi (Head of e-commerce).

Frank Bitter, Managing Director M2|OC: 'Adverteerders hebben steeds meer behoefte aan een geïntegreerde aanpak voor branding en performance om de volgende fase van hun groei te realiseren. Door het samenvoegen van M2Media en Online Company creëren we één krachtig bureau dat alle expertises combineert die ambitieuze merken nodig hebben om de optimale balans te vinden tussen korte- en langetermijnresultaten. De bundeling van media, performance, data en e-commerce binnen M2|OC biedt onze klanten en talenten een bewezen formule voor groei.'

Ruud Wanck, CEO Candid: 'Met het samenvoegen van M2Media en Online Company zetten we de volgende stap in onze strategie om binnen het Candid-platform een select aantal onderscheidende en breed gespecialiseerde bureaus vorm te geven. M2|OC is helemaal klaar voor de toekomst. Het bureau biedt een krachtige mix van mensen, expertises en diensten die elkaar aanvullen. Hiermee kan M2|OC klanten helpen om daar te investeren waar dit de meeste impact heeft op het behalen van hun merk- en omzetdoelstellingen.'

 


Media

Marketing

Economisch