Marketingbureau Seeders transformeert met nieuwe rebranding en propositie
Seeders, een internationaal marketingbureau specialiseerd in linkbuilding, SEO, digital PR en online adverteren, heeft zich getransformeerd. Na 12,5 jaar focus op authority marketing heeft het bedrijf een rebranding doorgevoerd.
De vernieuwe rebranding versterkt hun internationale focus op cross-border marketing en ondersteuning bij het betreden van nieuwe markten. Met een bewezen staat van dienst in meer dan 50 internationale markten, sluit de nieuwe propositie beter aan bij Seeder's groeiende netwerk en ambitie om een van de grootste cross-border marketingbureaus ter wereld te worden.
"Deze propositie-verschuiving is een geleidelijk en organisch proces geweest, aangedreven door de toenemende vraag naar specialistische hulp bij internationale markttoetreding", aldus Niels Krikke, marketingmanager bij Seeders. "Met kantoren wereldwijd, waaronder in China, biedt Seeders nu uitgebreide go-to-market diensten, zoals WeChat-marketing, om bedrijven te helpen snel te groeien en hun internationale ambities te realiseren."
Duurzaamheid
Seeders gaat verder dan marketing en zet nu in op duurzaamheid. Het bedrijf compenseert de CO2-voetafdruk van al haar 100+ medewerkers door meerdere bomen per medewerker per maand te planten. Daarnaast plant Seeders ook bomen voor elk verkocht product. Klanten en partners kunnen deze bomen volgen via gepersonaliseerde dashboards. Alle bomen worden gepland door Tree-Nation en dragen de hoogste internationale certificeringen.