Maxxium kiest voor M2|OC
Maxxium Nederland, marktleider in gedistilleerde dranken, heeft na een pitchproces gekozen voor een samenwerking met media, performance & e-Commerce bureau M2|OC. Het bureau wordt verantwoordelijk voor de off- en online mediastrategie, -planning en -inkoop.
Aan de pitch, die werd begeleid door Henk Plessius van fma Nederland, hebben 7 bureaus deelgenomen. In de laatste fase is de bureaus gevraagd om een heldere portfoliomanagement strategie uit te werken voor twee merken in de premium whisky categorie. De goede klik met het M2|OC team en de ijzersterke strategische onderbouwing waren doorslaggevend bij de keuze.
Michou van Beek, Digital Marketing Manager Maxxium: “M2|OC maakte vanaf de eerste ontmoeting indruk met hun energie, enthousiasme en kennis van onze merken en business. Ze hebben ons met scherpe en goed onderbouwde keuzes ervan overtuigd dat ze de juiste strategische partner voor ons zijn. De klik was van 2 kanten duidelijk voelbaar en wat begon met chemistry zal ongetwijfeld uitbloeien tot een succesvol partnership.”
Frank Bitter, CEO M2|OC: “We zijn trots dat we in deze zeer competitieve pitch Maxxium hebben kunnen overtuigen van de kwaliteit van onze mensen en strategische adviezen. Het is een hele mooie uitdaging om het unieke portfolio, met verschillende iconische merken, in hun kracht te zetten en te helpen winnen binnen hun categorie.