MediaPartners Group wordt MPG.

17-06-2015 (12:57) - Bureaus

Met een eigen film- en fotostudio, jong talent en een vestiging in de USA investeert MPG. – voorheen MediaPartners Group – flink in internationale groei en kennis van dynamische, scalable content. Dat vormt meteen de basis voor het vernieuwde credo van MPG.: Inspiring audiences.

Algemeen directeur Richard de Booij: 'In de hedendaagse wereld van storytelling staan inspireren en verbinden centraal. Daar ligt de basis van contentmarketing. Altijd vanuit een centraal concept. Daarbij werken wij graag met internationaal opererende bedrijven, omdat we daar op basis van schaalbaarheid van content van toegevoegde waarde kunnen zijn.'

Het vernieuwde  MPG. heeft onder meer de volgende stappen gezet:
een eigen foto- en filmstudio. In 2015 maakt MPG. zo'n 1000 video's voor haar klanten. Om aan de vraag te voldoen is een eigen studio gebouwd, compleet met professionele keuken voor alle receptvideo's.
De MPG. Academy is een talentvijver voor pas afgestudeerden. Jaarlijks scout MPG. veelbelovende talenten om de dynamiek te borgen en van elkaar te blijven leren.
Een vestiging in New York: MPG. Concepts Inc. Vanuit dit nieuwe kantoor in New York lanceert MPG. in opdracht van Ahold NL/USA een compleet food platform in Amerika: Savory. Vanuit haar Nederlandse vestiging in Amstelveen heeft MPG.oor internationale klanten een Engelstalig team met native speakers.

MPG. Concepts Inc. is zowel strategisch als creatief van belang. Richard de Booij: 'Amerika loopt voor op het gebied van contentmarketing. Daar voet aan de grond krijgen is van groot belang voor ons. Het geeft intern een enorme boost en opent een potentiële markt voor ons in ondersteuning naar onze (internationale) klanten.'

Richard de Booij: 'Inspireren en verbinden staat centraal'
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch