
Megawatt groeit met twee creatief directeuren
Megawatt, hét 360º-activatiebureau, heeft het team versterkt met de benoeming van Jesse van Maanen en de in januari ’25 gestarte Bram van der Kroon tot Creatief Directeur. Deze stap kwam voort uit de behoefte van Megawatt aan creatief leiderschap, nu het bureau steeds groter wordt, met een meer divers klantportfolio en focus op kwaliteit en expertise.
Jesse van Maanen, vijf jaar geleden begonnen bij Megawatt, zegt: "We hebben een sterke basis gelegd en nu is het moment om door te pakken. De afgelopen jaren hebben Simon en ik een gedeelde visie ontwikkeld op de groei van creatie. Tot voor kort ontbrak er één essentiële discipline. Met Bram aan boord is die leemte opgevuld, en kunnen we onze ambities waarmaken."
Bram van der Kroon, met zijn ervaring en diverse achtergrond, voegt een waardevolle dimensie toe aan het team. "Ik geloof in het creëren van campagnes die opvallen, omdat het idee, de boodschap en de mediakeuzes onverwachts zijn. In ieder geval anders dan de doelgroep gewend is. En dan het liefst met een goed PR-element," zegt hij.
Simon Coolen, nu Executive Creative Director, legt uit: "We zochten naar iemand met het trackrecord van Bram. Iemand die leiding kan geven, graag meewerkend voorman/vrouw is en weet hoe het is om prijzen te pakken. We zijn pas net gestart maar het voelt nu al als de perfecte aanvulling voor ons team." De samenwerking tussen Simon, Jesse en Bram belooft niet alleen een boost voor de creativiteit, maar ook voor de strategische richting van Megawatt. Met deze versterking wilt het bureau prijswinnend werk blijven leveren en opdrachtgevers verrassen.