MOOI the agency sluit zich aan bij Newww Media Group

MOOI the agency sluit zich aan bij Newww Media Group

30-09-2024 (11:15) - Bureaus

Het Amsterdams PR-bureau MOOI the agency sluit zich aan bij Newww Media Group. Hiermee voegt de groep expertise op het gebied van PR, influencermarketing, contentcreatie en media buying toe aan haar portfolio.

MOOI the agency, opgericht in 2007, is bekend om haar werk voor onder andere Colgate, Palmolive en Stokke. Het bureau telt 16 PR-professionals die werken vanuit hun kantoor met showroom en content studio in Amsterdam.

Voor Melissa Slotemaker en Sharon van Eeghen-Rosier, oprichters van MOOI the agency, was dit het juiste moment om deze stap te zetten. 'MOOI the agency is een succesvol zelfstandig bureau dat gespecialiseerd is in beauty, fashion en lifestyle. Door ons aan te sluiten bij een groter netwerk krijgen we sneller toegang tot expertise, technologie en talent, wat ons in staat stelt om onze klanten nog beter te bedienen,' aldus Slotemaker. 'Samenwerking is essentieel in deze competitieve markt.'

Sharon van Eeghen-Rosier benadrukt dat zelfstandigheid voor MOOI the agency een belangrijke factor was in de beslissing om zich aan te sluiten bij Newww Media Group. 'We zochten een netwerk waarin we onze eigen locatie, cultuur en creatieve vrijheid konden behouden, terwijl we wel konden profiteren van de schaalvoordelen en nieuwe disciplines binnen handbereik kregen. Newww Media Group biedt ons precies dat.'

De keuze om de groep zonder externe private equity-investeerders op te bouwen, onderstreept het belang dat de groep hecht aan het behoud van cultuur, identiteit en autononomie binnen de aangesloten bureaus.

Newww Media Group blijft zich uitbreiden, en er worden momenteel gesprekken gevoerd met meerdere potentiële nieuwe partners. 'We zijn selectief in onze keuze voor nieuwe bureaus. Het DNA, de visie en de ambitie van de ondernemers zijn voor ons essentieel. Naast een solide bedrijfsvoering draait het om de juiste klik en gedeelde toekomstplannen,' oprichter Marten Post.


Media

Marketing

Economisch