Morrow gaat verder als Handpicked agency

26-06-2024 (12:08) - Bureaus

Het Rotterdamse boutique design agency Morrow wordt onderdeel van Handpicked. Met het credo 'Change for good, hear the youth', richt zich specifiek op merken die connectie zoeken met jongeren.

Morrow werkt op het snijvlak van culturele, sociaal-maatschappelijke en commerciële thema’s, met een voorliefde voor street culture. In hun proces worden jongeren actief betrokken en geven ze deze doelgroep geregeld zelf het stuur in handen. Naast jongeren, wordt ook actief samengewerkt met kunstenaars en artiesten.

Als onderdeel van Handpicked kan Morrow een breder palet aan diensten bieden. Morrow Founder Marten de Jong vertelt: "We hebben altijd goed contact gehouden en begin van dit jaar kwamen we tot het inzicht dat dit weleens een perfect moment kon zijn om de lijnen weer bij elkaar te laten komen."

Handpicked kan door de overname haar klanten specialistische kennis bieden op het bereiken van de jeugd. Rob Peters, co-founder Handpicked, gelooft sterk in de unieke aanpak van Morrow: “We realiseren ons dat positieve impact niet bereikt wordt met oppervlakkige TikTok-filmpjes, maar met doordachte en authentieke connecties met de jeugd. Morrow heeft hier een uniek recept voor gevonden, waar wij onze klanten graag toegang tot geven.”


Media

Marketing

Economisch