MySpace in Conspiracy
17-10-2007 (09:59) - Bureaus
MySpace, het grootste internationale online social network, heeft voor haar communicatie en publiciteit na een intensieve bureau-oriëntatie en pitch het creatieve bureau Conspiracy Concepts uit Amsterdam geselecteerd. Conspiracy zal verantwoordelijk zijn voor de conceptontwikkeling en creatie van de cross-mediale campagnes van MySpace in de Benelux. Derek Fehmers, Marketing Director van MySpace Nederland: “MySpace is het voornaamste lifestyle portaal om contact te onderhouden met vrienden en tevens populaire cultuur te ontdekken en daarin te participeren. MySpace heeft een unieke positie verworven. Hoewel we internationaal het grootste netwerk zijn, staan we in Nederland nog aan het begin van onze groeicurve. Op dit moment hebben we 500.000 actieve leden en uiteraard zijn onze groeiplannen ambitieus.”Binnen Conspiracy, is Merien Kunst creatief verantwoordelijk en is Heleen Ririassa Project en Account Director voor MySpace. Charly Heusschen en Norbert Pollemans van Conspiracy: “We zijn trots om na een positieve start voor klanten als O’Neill Europe, ING, en Michael Page aan de slag te kunnen voor zo’n groot merk als MySpace. MySpace heeft al een solide, jonge en creatieve gebruikersgroep in Nederland. Wij vinden het daarom een fantastische uitdaging om mee te kunnen werken aan het verstevigen van de positie van MySpace in de Benelux”