Natwerk kondigt teamuitbreiding aan
Natwerk kondigt de uitbreiding van hun team aan. Met deze versterkingen vergroot Natwerk niet alleen de capaciteit maar tilt het ook de afdelingen strategie, account en creatie naar een hoger niveau.
Maurits Denekamp, Daphne Weers Linthorst en Tim Teunissen zijn in januari gestart, net als nieuwe head of business Danny van de Wetering.
Plezier
Maurits, senior strateeg, voegt waarde toe aan het team. Als lecturer aan de Erasmus Universiteit brengt hij academische kennis en praktische inzichten samen. Hij werkt mee aan de ontwikkeling van de afstudeerrichting ‘Creative Brand Strategy’. Voorheen bekleedde hij strategische posities bij bureaus zoals Publicis, TBWA en Anomaly. Maurits: "Ik ben al langer in gesprek met Reinier en Jens (eigenaar en head of strategy, red.) en deel hun geloof ik sterke merkpositioneringen als basis van goed werk. Daarnaast spat het plezier ervan af bij Natwerk, en dat zie je terug in het werk."
Eigenzinnig
Daphne Weers Linthorst, een doorgewinterde account director, brengt ervaring met zich mee, opgedaan tijdens haar lange carrière bij KesselsKramer, waar ze zowel als producent als project lead heeft gewerkt. Daphne: "Onconventioneel, eigenzinnig, effectief. Genoeg redenen om voor Natwerk te kiezen. Daarbovenop een waanzinnig team volop in ontwikkeling, dus ook nog eens spannend."
Toveren
Tim Teunissen voegt zich bij Natwerk als artdirector met ervaring bij N=5 en Buutvrij. Strategische advertising en opvallende communicatie kenmerken zijn carrière so far. Naast werken voor mooie klanten, houdt hij zich ook bezig met de industrie zelf en is hij bestuurslid bij Jonge Honden. Tim: "Natwerk kan toveren. Ze zoeken net zo lang tot er een verhaal ligt dat schuurt. Dat is waarom klanten komen, en creatieven er willen werken."