NATWERK zoekt tulpenboer

18-11-2015 (13:37) - Bureaus

Reclamebureau Natwerk introduceert vandaag een nieuw product voor foodies, mensen met groene vingers en chipsliefhebbers: Tulpenbolognese chips.


Nederlands exportproduct
Frank de Ruwe, creatief directeur Natwerk: 'De tulp is natuurlijk een typisch Nederlands exportproduct. Hier is veel meer mee te doen dan in een vaas zetten en laten verwelken. Door de tulpenbol een Italiaanse twist te geven en te combineren met de klassieke delicatesse bolognese, is de wereld nu een nieuwe klassieker rijker.'

variatiemogelijkheden
De chips zijn gemaakt van handgeschilde, ovengebakken tulpenbollen en gekruid met alle ingrediënten van bolognesesaus: pancetta, ui, wortel, bleekselderij, tomatenpuree, wijn en volle melk. Ideaal voor bij een glas wijn op een borrelplankje of als tussendoortje, aldus De Ruwe.
Om de Tulpenbolognese chips naar een nieuw niveau te brengen en meer kennis op te doen, is Natwerk op zoek naar een tulpenboer die wel van een snack houdt op z’n tijd. De Ruwe: 'Het lijkt ons te gek om samen op zoek te gaan naar de variatiemogelijkheden met tulpenbollen. Wellicht bloeit er iets moois.

Natwerk bracht eerder al lambrusco Broesko, Bello Limoncello en Bacon Hagelslag op de markt.
De Tulpenbolognaise chips is momenteel alleen verkrijgbaar via Natwerk.


Media

Marketing

Economisch