Nederlands AI bureau 'Like a Human' van start

Nederlands AI bureau 'Like a Human' van start

22-07-2025 (11:13) - Bureaus

AI-agency Like a Human kondigt vandaag de officiële lancering aan van hun AI-bureau en dienstverlening, na een succesvolle proeffase.

De agency positioneert zich als dé specialist voor marketing teams die AI willen inzetten voor schaalbare groei, minder repetitieve taken en een toekomstbestendig team.

"AI biedt ontzettend veel kansen voor marketing. Vaak denken mensen aan een chatbot voor klantenservice. Maar je kan conversational AI ook hoger in een marketingfunnel inzetten," aldus Stefan Luttik, founder van Like a Human die eerder marketing- en communicatie ervaring opdeed bij Edelman, Deliveroo, Gisou, Talpa en Albert Heijn. "We geloven dat custom AI-oplossingen marketing teams niet alleen verder kunnen helpen om diepere verbindingen te creëren met hun doelgroep. Ze kunnen ook repetitieve taken overnemen in de hele marketingcyclus zodat marketers meer tijd hebben voor creativiteit en strategie."

Like a Human richt zich op drie kerngebieden: AI-educatie door middel van "Explore en Design" workshop formats, strategische AI-assessments en de ontwikkeling van Conversational AI en AI Workflow Automation. Dit gebeurt via hun eigen H.U.M.A.N. methodiek die de mens altijd centraal stelt en AI inzet als versterking van menselijke capaciteiten, niet als vervanging.

Stefan: "We bouwen geen generieke AI-oplossingen, maar ontwikkelen betrouwbare, menselijke systemen die perfect aansluiten bij de specifieke behoeften in de gehele marketing operatie . Onze AI voelt aan als een verlengstuk van het team, niet als een externe tool."

AI Explore Workshop winactie

Met de nieuwe website www.likeahuman.ai live en een groeiend portfolio van Nederlandse klanten, zet Like a Human in op verdere expansie in zowel Nederland als Spanje. Voor de lancvering heeft het bureau nu een AI Explore Workshop winactie ter waarde van €3.500 op https://www.likeahuman.ai/workshop-giveaway. Ook is er strategisch en gratis AI-readiness assessment van 30 minuten.

---  


Media

Marketing

Economisch