Nestlé kiest NewsLab als bureau voor Corporate en Consumer PR

22-12-2022 (09:33) - Bureaus

Nestlé Nederland kiest na een pitchtraject met meerdere bureaus voor NewsLab als haar nieuwe PR-agency. NewsLab is recent gestart met de werkzaamheden die variëren van mediarelaties en eventproducties tot strategisch advies voor Nestlé als bedrijf, en voor al haar merken.

Anya Pieroen, Director Corporate Affairs bij Nestlé Nederland licht de keuze voor NewsLab toe: “NewsLab heeft ons tijdens de pitch een zeer creatief en strategisch sterk plan gepresenteerd, gebaseerd op duidelijke inzichten. Hieruit bleek dat ze goed op de hoogte zijn van wat er speelt in de verschillende markten en dat ze zichzelf volledig hebben ondergedompeld in de wereld van Nestlé. In de eerste projecten heeft NewsLab bewezen dat ze ons als team scherp houden op nieuwswaardigheid en de waardevolle, directe sparringpartner zijn waar we naar opzoek waren.”

Focus op duurzaamheid

Talitha Dirkzwager, Managing Director van NewsLab: “Nestlé is een mooie toevoeging aan ons portfolio. Heel Nederland komt dagelijks in aanraking met een breed scala aan Nestlé merken, zoals Purina, KitKat, NESCAFÉ en Garden Gourmet. Hierdoor lopen de werkzaamheden ook erg uiteen. Gave eventproducties voor verrassende merken, strategisch advies over duurzaamheid en creatieve vormen van influencer- en persbenadering zijn daar slechts een paar voorbeelden van. Wij kijken ernaar uit om samen met Nestlé, en al haar merken, veel mooie verhalen te gaan vertellen.”

 


Media

Marketing

Economisch