![Nick Maas nieuwe Creative Director Being There](/public/image/2025/schermafbeelding_2025-02-13_om_11.30.39.png)
Nick Maas nieuwe Creative Director Being There
Nick Maas is de nieuwe Creative Director van Being There. Met zijn brede ervaring in activerende en vernieuwende concepten, opgedaan bij bureaus als N=5, Accenture Song en DDB & Tribal, brengt hij een schat aan expertise mee. Zijn komst markeert een belangrijke stap in de verdere ontwikkeling van het creatieve bureau.
Maas heeft in zijn loopbaan gewerkt aan bekroonde campagnes voor onder andere KLM, Centraal Beheer en Rotterdam Zoo. Zijn werk werd meerdere malen genomineerd en bekroond met prestigieuze prijzen, waaronder acht Cannes Lions nominaties, twee D&AD nominaties, vier Webby nominaties en negen Dutch Creativity Awards. Daarnaast speelde hij een belangrijke rol in de ontwikkeling van een Estée Lauder-app die mensen met een visuele beperking helpt bij het aanbrengen van make-up, een project dat werd bekroond met een Innovation by Design Award van Fast Company.
Nick Maas: "Being There ken ik als een bureau dat minstens zo’n gevarieerd portfolio heeft, en al ruim twintig jaar goed werk maakt. Onafhankelijk, en met een klein team. Toen er met dat team ook nog eens een goede klik bleek te zijn, was de keuze snel gemaakt."
Voor Robrecht Stoekenbroek, Managing Director van Being There, is het 'een pak van het hart' dat het gelukt is om Maas binnen te halen: "Mensen met zijn achtergrond, veelzijdigheid en nieuwsgierigheid zijn zeldzaam. En zijn Rotterdams/Brabantse kantje zorgt ervoor dat hij ook de nodige humor en nuchterheid meeneemt. Super waardevol voor ieder bureau, de wereld en elke klant. Dus we hebben ons grootste schepnet gepakt om hem te vangen."