Nieuw crossover boutique agency: Roger's Communication

06-01-2016 (14:34) - Bureaus

Ronald van der Aart (RepMen, ex-UPC) en Michiel van Schooten (Start Making Sense!, ex-RAPP) zijn de eerste week van januari een nieuw communicatiebureau begonnen.
 

Roger’s Communication is een cross-over boutique agency op het snijvlak van advertising, sponsoring en PR. Met hun nieuwe bureau willen beiden inventieve communicatieoplossingen bieden, zowel offline als digital, social èn inbound.

bewuste stap
Ronald van der Aart: 'Michiel ken ik inmiddels twintig jaar. We hebben met en voor elkaar gewerkt. De afgelopen twee jaar pakten we steeds vaker samen nieuwe klanten en projecten aan. Opnieuw werd ons duidelijk dat we elkaar strategisch, creatief en zakelijk uitstekend aanvullen. Deze fusie van onze bureaus is dan ook een logische, maar zeer bewuste stap.'

specialisten
Het werkveld van Roger’s Communication is breed, aldus Van Schooten. 'Strategie, creatie èn executie. Tussen corporate communicatie en marketingcommunicatie, juist omdat die scheidslijn steeds verder vervaagt. Meer dan ooit willen we onze klanten begrijpen. En de klanten van onze klanten. Want een beter begrip leidt tot betere communicatie.'
Specialisten in inventieve oplossingen, is het etiket dat Van Schooten nog het meest passend bij vindt.

opdrachtgevers
Roger’s Communication is gevestigd in Amsterdam en gaat van start met onder meer optiekketen Hans Anders, sportmerk Under Armour, Nederlandse Staatsloterij en R&G Global Consultants als launching customers.

 


Media

Marketing

Economisch