
Nieuwe rol voor Guillaume Roukhomovsky bij GUT Amsterdam
Guillaume Roukhomovsky is bij GUT Amsterdam gepromoveerd tot Executive Creative Director. In deze nieuwe rol zal hij de creatieve koers van het Amsterdamse kantoor van GUT leiden en rechtstreeks rapporteren aan Ignacio Ferioli, Chief Creative Officer voor Europa van GUT.
Roukhomovsky heeft meer dan 15 jaar ervaring in de creatieve industrie. Hij staat bekend om zijn gedurfde ideeën en samenwerkingsgerichte aanpak, en is cruciaal geweest in het vormen van de creatieve cultuur van GUT Amsterdam. Bovendien leverde hij werk dat zowel het publiek aansprak als zakelijke resultaten opleverde.
"Amsterdam is niet zomaar een stad – het is een lanceerplatform voor wereldwijde ideeën. Ik heb gezien hoe gedurfd denken hier van de grond kan komen, maar het gebeurt niet vaak genoeg. Dat is waar GUT om de hoek komt kijken", zegt Roukhomovsky. "Als ECD kijk ik ernaar uit om met het team samen te werken aan het omzetten van gedurfde ideeën in grote successen, om de ambitie en ware creatieve moed van Amsterdam te maximaliseren."
Voor zijn promotie was Roukhomovsky Creative Director bij GUT, waar hij projecten leidde voor klanten als Heinz, foodora en AbInbev. Daarvoor bekleedde hij senior creatieve functies bij 72andSunny, Anomaly en Fred&Farid.