Noordhoff kiest na pitch voor ACT.agency
ACT.agency heeft de pitch gewonnen voor Noordhoff, de grootste educatieve uitgeverij van Nederland. Het bureau is inmiddels gestart met de uitrol van de rebranding van Noordhoff, inclusief de ontwikkeling van de interne en externe campagnes die daarbij horen. Noordhoff kiest ACT.agency vanwege de aanpak waarbij advertising, content en technology naadloos samenkomen. De campagnes zijn gericht op versterking van het merk Noordhoff en het intensiveren van de relaties met hun doelgroepen binnen het onderwijs.
Willem Timmer, head of brand, partnership & business development bij Noordhoff: “Bij Noordhoff zijn we altijd op zoek naar nieuwe manieren om ons merk te versterken en relevante verhalen te vertellen die onze missie ondersteunen: het ondersteunen en versterken van leraren in Nederland, zodat zij met vertrouwen en inspiratie het verschil kunnen maken. ACT.agency heeft ons overtuigd met hun creatieve aanpak en geïntegreerde visie op advertising, content en technology. We hebben er vertrouwen in dat hun expertise ons zal helpen onze zichtbaarheid te vergroten en onze doelgroepen op een nog effectievere manier te bereiken.”
“Het winnen van de pitch voor Noordhoff is wederom een mooie mijlpaal voor ons bureau. Noordhoff is een begrip in Nederland. We zijn er trots op dat ze voor ons gekozen hebben. We zien een mooie uitdaging in het vertalen van hun merk naar effectieve, creatieve campagnes, die zowel de educatieve sector als hun commerciële doelgroepen aanspreken. De samenwerking verloopt nu al soepel, en samen gaan we de impact van Noordhoff verder vergroten'', zegt Kiki Maaskant, managing director bij ACT.agency.
Impact op alle kanalen
ACT.agency gaat in de samenwerking met Noordhoff gebruikmaken van haar bewezen ACT.vertising-methode. Dit betekent dat er een geïntegreerde aanpak komt, waarbij creativiteit en strategie hand in hand gaan, over alle kanalen heen. Door gebruik te maken van een sterke combinatie van advertising en contentmarketing, wil ACT.agency zorgen voor consistente merkcommunicatie die aansluit bij de unieke positionering van Noordhoff in de markt.