Omoda wil groeien met M2Media
Fashion retailer Omoda heeft gekozen voor een samenwerking met M2Media.
Het mediabureau, onderdeel van het Candid platform, wordt verantwoordelijk voor de off- en online mediastrategie, mediaplanning en -inkoop.
Plan
M2Media werd door Omoda gekozen uit een pitch van vier bureaus. De pitch werd begeleid door Henk Plessius (FMA Nederland) en Ingeborg van der Giesen (freelance allround media expert). De bureaus Coopr en Positive, ook onderdeel van Candid platform, sluiten aan op het gebied van PR en branded content.
Retail ervaring
“M2Media heeft ons een scherp en duidelijk advies gegeven over hoe we d.m.v. de beste balans tussen branding en performance de groei van ons bedrijf nog verder kunnen versnellen. Hierbij heeft M2Media aangetoond de juiste inzichten uit onze data te kunnen halen om zodoende het verschil te maken in de markt. Daarnaast zien we ook potentieel in het beter integreren van PR en branded content,” aldus Cees Hannema, CMO Omoda. Frank Bitter, CEO M2Media: “We zijn trots dat Omoda enthousiast is over de energie in ons team, onze retail ervaring, brede dienstverlening en onze visie op het realiseren van hun groeiambitie.”