
On a Daily Basis blijft Official Creative Supplier KNVB op weg naar WK 2026
Na een contractverlenging blijft On a Daily Basis (ODB) voorlopig de Official Creative Supplier van de KNVB. Met het WK Voetbal 2026 in het vooruitzicht willen de twee partners een nieuwe generatie en fans inspireren met campagnes rondom Oranje. Ook het amateurvoetbal wordt in de spotlight gezet.
De afgelopen jaren werkte ODB aan de visuele identiteit van de KNVB en haar submerken, en was het bureau betrokken bij bekroonde campagnes als 'Ga voetballen als Oranje' met Snelle, goed voor zowel een SAN Accent als een UEFA Grow Award. Ook droeg ODB zijn steentje bij aan campagnes rondom grote eindtoernooien.
Voetbalmoeder Monica Geuze
De hernieuwde samenwerking is dit voorjaar afgetrapt met een wervingscampagne in het amateurvoetbal met Monica Geuze en de kwalificatiecampagne van het Nederlands elftal voor het WK in 2026. "ODB begrijpt als geen ander hoe je als sportorganisatie aansluiting vindt en blijft houden bij de nieuwe generatie voetballers en fans. Met hun werk helpen ze ons om het voetbal te laten groeien en de beleving te versterken. We kijken uit naar de volgende fase van onze samenwerking", vertelt Stefan Agus, Creative Director bij de KNVB.
Glenn van der Plaat, medeoprichter van ODB, is net zo enthousiast: "De afgelopen jaren hebben we met trots en passie gewerkt aan het merk KNVB; van de overkoepelende huisstijl tot campagnes voor Oranje op Europees- én wereldtoneel. Ook dragen we met onze amateurvoetbal-campagnes bij aan instroom en behoud bij verenigingen. Dit zijn precies de projecten waar ons team energie van krijgt. We blijven dan ook met volle overtuiging doorwerken aan de mooie merken van de KNVB."