OneFit kiest voor Marcommit om naamsbekendheid te vergroten

19-07-2022 (10:14) - Bureaus

OneFit, het flexibele sport membership voor zowel bedrijven als particulieren, werkt samen met PR- en contentmarketingbureau Marcommit voor het vergroten van de naamsbekendheid van haar B2B-afdeling.
 
De PR-strategie die Marcommit heeft ontwikkeld is gericht op kennisdeling en onderzoek naar onder andere de invloed van sport en bewegen op de prestaties op de werkvloer. Zo positioneert OneFit zich als dé oplossing voor blije, productieve en fitte medewerkers.
 

Sweat & Joy lifestyle

OneFit is opgericht in 2013 vanuit de overtuiging dat bewegen meer geïntegreerd moet worden in het dagelijks leven. De komende jaren wil OneFit de sportwereld innoveren door technologie te gebruiken om mensen meer aan het bewegen te krijgen. Met het flexibele membership maakt men kennis met verschillende sporten en mensen, met als missie: het verspreiden van de Sweat & Joy lifestyle.
 

B2B

Edouard Leeuwenburg, Managing Director bij OneFit: "We hebben ons B2C-merk al goed gepositioneerd en richten onze pijlen nu op de wereld van B2B. Vitaliteit blijft een hot topic, ook in het bedrijfsleven. Werkgevers kunnen hun medewerkers met behulp van OneFit stimuleren om een gezonder bestaan te leiden, wat mensen gelukkiger maakt én het ziekteverzuim kan terugdringen. Daarnaast is er ook sprake van hogere arbeidsproductiviteit en draagt het bij aan de employer branding en employee retention, wat grote meerwaarde heeft in de huidige krappe arbeidsmarkt. De PR-expertise van Marcommit kan ons goed helpen om ook werkend Nederland zowel fysiek als mentaal gezonder te krijgen."

Media

Marketing

Economisch