Onze Kapel vernieuwt met focus op impact: ‘Smart ideas, big impact’
Onze Kapel gooit het roer om met een nieuwe positionering en huisstijl, waarmee het bureau zich richt op het maken van impact. Samen met merkstrateeg Marc Oosterhoot ontwikkelde het Haarlemse bureau de belofte ‘Smart ideas, big impact.’
Volgens oprichters Rob Hoogeveen en Frits Drijver is het tijd om sterker te communiceren over de resultaten die ze voor klanten behalen: "Iedereen kan impact kopen, maar weinigen kunnen het verdienen. Onze Kapel maakt zelfs met kleinere budgetten grote dromen waar."
Het bureau heeft eerder al indrukwekkende resultaten geboekt. Zo wist het het aantal bezoekers van het Louwman Museum met 30% te verhogen door meer doelgroepen aan te spreken met inspirerende content. Ook bezorgde het Pathé Nederland 5% meer naamsbekendheid en liet het GAMMA-klanten met felgekleurde abri's nadenken over hun lievelingskleur.
Momenteel werkt Onze Kapel aan uiteenlopende projecten. Zo ontwikkelt het een introductiecampagne voor de grootste software-installateur van Nederland, ondersteunt het de ANWB met communicatie rondom hun toekomstig hoofdkantoor, en steunt het de fondsenwerving van 'Bikkels on Bikes' met social posts die al meer dan 200.000 volgers hebben bereikt.