Overgoor gaat ‘Inside the Industry’
27-01-2011 (09:27) - Bureaus
‘Inside the Industry’ is een nieuwe serie online tv-programma’s over ontwikkelingen, trends en visies uit de advertising- en mediawereld. De serie is gemaakt door Ronnie Overgoor van Blue Shots TV, in samenwerking met Microsoft Nederland, en is online te bekijken. De eerste aflevering over het thema Multiscreen advertising staat inmiddels online.
Per thema worden maandelijks drie afleveringen gemaakt, ‘the Talk’, ‘the Breakfast’ en ‘the Visit’. The breakfast is een serie reportages van roundtables die Microsoft organiseert, waarbij 20 adverteerders aanwezig zijn om informatie en kennis uit te wisselen en met elkaar in gesprek te gaan. ‘The Talk’ is een serie 1-op-1 diepte interviews met Jacqueline Smit, directeur Consumer & Online Microsoft Nederland. Bij ‘the Visit’ wordt per aflevering een bureau bezocht en komen specialisten van het bureau aan het woord over één van de thema’s. Deze drie afleveringen worden los gepubliceerd en vormen tevens als geheel een themadossier.
De eerstvolgende uitzending is een ‘Visit’ en komt volgende week uit: een interview met Emile van den Berg, Strategy Director van Isobar.