Pixelpillow herpositioneert. "Het is kiezen of opgekocht worden"

25-03-2024 (10:28) - Bureaus

Binnenkort lanceert Pixelpillow zijn nieuwe positionering als bouwer van digitale tools voor de bouwindustrie, maakindustrie, groothandel en (semi-)overheid. "Het is kiezen of opgekocht worden."

Het bedrijf staat bekend om hun ‘9-tot-5-mentaliteit’: de filosofie daarachter is dat stress en overwerk helemaal niet bij het agencyleven horen, maar veroorzaakt worden door slechte planning en communicatie. Met deze nieuwe stap laten ze zien dat kleine bureaus unieke waarden moeten brengen die klanten bij de grote spelers niet vinden.

Founder en mede-eigenaar Milan van Bruggen: “Het is kiezen of opgekocht worden. Als je in deze markt wilt overleven, moet je stoppen met praten in containerbegrippen en harde keuzes maken in wat je wel en niet doet.”

Vandaar de actuele focus op sectoren waar winst te halen is op het gebied digitale transformatie . 
 


Media

Marketing

Economisch