rb2 en SCAPE bundelen krachten
rb2 en SCAPE bundelden al een aantal jaren hun technische, strategische en commerciële krachten en hebben besloten deze samenwerking verder te intensiveren. Dit is voor hen de eerste stap in een grotere ambitie om een bureaugroep op te bouwen, waarin development centraal staat en de klant actief ondersteund wordt bij vraagstukken op het gebied van e-commerce, subscriptions en loyalty.
Dennis van Marle, CEO bij rb2: “Met SCAPE halen we een belangrijke partner in het e-commerce domein in huis en kunnen we onze klanten op dat vlak nog beter voorzien van kennis en advies. In de jarenlange samenwerking met klanten komen verschillende vraagstukken rondom e-commerce aan de orde die we nu écht als één team en vanuit één hechte bureaugroep kunnen uitwerken. De komende tijd gaan wij verder kijken welke dienstverlening klanten nog meer nodig hebben en of en hoe we dat aan onze propositie willen toevoegen. Wij gaan daarbij altijd voor de lange relatie, zowel met partners, als met klanten.”
Mark Roex, CEO bij SCAPE: “Achter de schermen werken veel klanten al met technische oplossingen van rb2, die wij tot nu voor hen inkochten. Voor ons betekent deze volgende stap, dat we directer toegang hebben tot kennis en ervaring, meer inzicht krijgen in klantcases, en meer leren en profiteren van de kennis die wordt opgedaan binnen projecten. We kunnen met elkaar ook makkelijker opschalen voor een klant als dat nodig is en het toch kostenefficiënt houden.”
Zowel SCAPE als rb2 zullen als zelfstandig merk blijven bestaan.