Rebranding symboliseert nieuw hoofdstuk voor Zandbeek

01-09-2022 (11:12) - Bureaus

Zandbeek presenteert een nieuw logo en een nieuwe communicatiestijl, waarin een aangescherpte propositie centraal staat: The Full Story for your brand.
 
Met de nieuwe propositie pleit het bureau voor een ‘full funnel’-aanpak van branding, communicatie en marketing. Van positionering tot contentproductie en -distributie, en met een glansrol voor authentieke verhalen. Zandbeek vindt, vertelt en verspreidt verhalen voor merken die het verdienen om gehoord te worden.
 
De nieuwe positionering en rebranding zijn een samensmelting van heritage en vernieuwingsdrang. Ze symboliseren een nieuw hoofdstuk in het bestaan van het familiebedrijf, waarmee de tweede generatie definitief haar stempel drukt. Fleur van Zandbeek, CEO: “Al bijna 30 jaar kijken wij om ons heen. De hypes, tongbrekende termen en zelfbenoemde game changers komen en gaan. Wij geloven dat duurzaam succesvolle organisaties niet alleen gebaat zijn bij creativiteit en de nieuwste technologische innovaties. De betrouwbaarheid en continuïteit van een klantgerichte bureaupartner die een merk door en door kent, zijn minstens zo belangrijk. Als onafhankelijk familiebedrijf koesteren wij die waarden. Ons nieuwe beeldmerk is daarom een eigentijdse interpretatie geworden van een oerlogo: het familiewapen. Maar voor een nieuwe positionering is natuurlijk meer nodig, namelijk een goed verhaal. In ons geval is dat het volledige verhaal: The Full Story.”
 

Sinds 1995

Zandbeek komt in 1995 uit de startblokken als bureau voor corporate communicatie en pr; het familiebedrijf is nu een contentmarketingbureau waarin full funnel creativiteit het kloppend hart vormt. De afgelopen vijf jaar werd het Eindhovense bureau twee keer gewaardeerd als beste marketingbureau van Nederland (MT1000), verkozen tot contentmarketingbureau van het jaar (Grand Prix Content Marketing) en genomineerd voor ‘Agency of the year’ bij de European Excellence Awards.
 
Zandbeek werkt onder meer voor Vebego (sinds 1995), Rijkswaterstaat (sinds 2009), KPN (sinds 2014), NHA Thuisstudies (sinds 2015), Aon (sinds 2017), Achmea (sinds 2021), Phoenix Contact (sinds 2022) en PreZero (sinds 2022).
 

Media

Marketing

Economisch