Revitalize ontwikkelt merk en campagne voor Suresy

22-05-2022 (11:04) - Bureaus

Als het gaat om je gezondheid wil iedereen graag onduidelijkheid de wereld uit helpen en zekerheid krijgen. Suresy is een nieuw gezondheidsplatform voor particulieren en bedrijven, die op zoek zijn naar duidelijkheid. Het merk biedt een online kennisbank voor de meest voorkomende gezondheidskwalen met daarbij betrouwbare gezondheidstesten voor thuis.
 
In 2021 bedacht Revitalize in opdracht van Microbe&Lab de merknaam Suresy, ontwierp de visuele merkidentiteit en productverpakkingen en werd gestart met de ontwikkeling van content voor het online platform. In april 2022 is het Suresy platform gelanceerd. Ook heeft Revitalize de eerste digitale campagne voor Suresy ontwikkeld met o.a. online productcommercials en banners.
 
Reinoud Jager, Head of Marketing Suresy: "De samenwerking met Revitalize is ons bij Suresy en Microbe&Lab goed bevallen: ze zijn een goede sparringpartner, komen gemaakte afspraken altijd na, leveren snel en zijn prettig in de omgang. Complimenten ook voor hun flexibiliteit en toewijding!"
 
Michael Versélewel de Witt Hamer, Merkstrateeg Revitalize: “We hebben samen met Suresy een bewuste keuze gemaakt om het merk zo vriendelijk en nuchter mogelijk in de markt te zetten. De visuele uitstraling is dan ook fris en kleurrijk geworden en de tone of voice zouden wij ‘verfrissend duidelijk’ willen noemen. In een markt met voornamelijk klinische concurrenten val het merk vervolgens positief op.”
 

Credits

Opdrachtgevers: Marija Djulabic, Reinoud Jager
Branding & communicatie: REVITALIZE rebranding agency
Website Development: Active Collective
Videografie: Edwin Stevens
3D animatie: RAW Ego
Fotografie: PAAR photography
Sound design: Lab-3
 

Media

Marketing

Economisch