Saitaku kiest Bijvoorkeur

13-09-2023 (14:23) - Bureaus

Het Japanse foodmerk Saitaku is klant geworden bij Bijvoorkeur. Aan de bureaukeuze ging een pitch vooraf.

Saitaku heeft een compleet assortiment ingrediënten voor de Japanse keuken, van Sushi en Poke Bowls tot Teriyaki en is in de supermarkt verkrijgbaar. Het merk, dat wordt verkocht in zo’n 30 landen, wordt in Nederland en België gedistribueerd door GranFood, het bedrijf achter merken als Grand’Italia, Aardappel Anders en D&L.

Bijvoorkeur, het bureau dat eind vorig jaar werd opgericht door Thijs de Boer en Budi Gonzalez de Chaves, zal voor Saitaku de nieuwe campagnes en (winkelvloer)-activaties ontwikkelen om zo de merkvoorkeur te verhogen.

Bjorn van Sinttruije, Sr Brand Manager bij GranFood: “Wij werden in de pitch erg gelukkig van de creativiteit, scherpte op de uitdagingen, en de energie van Bijvoorkeur. Wij gaan met veel enthousiasme samen werken aan de merkvoorkeur van Saitaku.”

 


Media

Marketing

Economisch