SAN Jaarboek 2023 met 285 campagnes gepresenteerd: Liefde voor je merk
Tijdens een livestream uitzending voor SAN juryleden, sponsors en relaties vanuit KPN DDX, heeft SAN voorzitter Marieke Jansen Rentmeester het eerste exemplaar van het SAN Jaarboek 2023 uitgereikt aan de directeur en voormalig directeur van de SWOCC Lotte Willemsen en Guda van Noort.
Marieke Jansen Rentmeester; voorzitter SAN:“In een wereld waarin verharding, polarisatie, conflict en onbegrip de norm lijken te worden, kunnen we als merkmakers als geen ander een ander geluid laten horen, mensen meenemen in een ander gevoel; van verbinding, genegenheid, respect en liefde. Daarom heeft het SAN bestuur dit jaar gekozen voor de SAN Jaarboek titel “Liefde…. voor je merk."
In reactie op het thema van het SAN Jaarboek 2023 nam Lotte de aanwezigen en kijkers mee in haar “Liefde voor het merk” door het voordragen van een liefdesbrief aan het merk, een betoog dat perfect aansloot bij de titel van het SAN Jaarboek 2023. De uitzending is terug te zien op www.sanaccent.nl
Jeroen van den Brink, directeur SAN; “Het is mooi om te zien dat dit thema breed omarmd wordt in deze 35e jaargang van ons boek. Met een mooi hoofdinterview met Lotte en Guda, die hier ook vanuit een wetenschappelijke achtergrond op reflecteren en natuurlijk de “love quotes” van onze juryvoorzitters.
In het SAN Jaarboek 2023 is het beste werk van Nederland op marcom gebied uit het jaar 2023 opgenomen. Dit jaar zijn er 285 campagnes ingestuurd met een verdeling over de 12 categorieën waarvoor ingezonden kon worden.
“Ook dit jaar hadden we weer een aanzienlijk aandeel inzendingen door jonge ondernemingen en bureaus; veelbelovend voor de toekomst” aldus van den Brink.