Scandinavische Conversionista sluit zich aan bij Fabrique en Q42
Het Scandinavische CRO-bureau Conversionista kondigt zijn uitbreiding naar Nederland aan. Met deze stap bundelt het Conversion Rate Optimization bureau de krachten met tech-en designbureaus Q42 en Fabrique.
Hiermee versterken de bureaus hun gezamenlijke aanbod en leveren ze meer waarde aan bestaande en potentiële klanten. Conversionista’s succes is gebouwd op de drie hoekstenen van CRO: data, psychologie en experimenten. Door gebruikersgedrag inzichtelijk te maken met gebruikersonderzoek en webanalytics, en door hypotheses te valideren met voortdurende experimenten, helpt Conversionista klanten om datagedreven te werken en te denken. Het bureau versterkt de strategische en uitvoerende CRO-capaciteiten van haar klanten op projectbasis of als onderdeel van in-house teams.
Polestar en Spotify
"Conversionista uitbreiden naar Nederland is een logische aanvulling op onze Nederlandse familie van ARC-bureaus, Fabrique en Q42. Met specialistische CRO-ervaring heeft Conversionista in 14 jaar een naam opgebouwd in Scandinavië, met uitstekend werk voor topklanten als Polestar en Spotify" zegt Gert Hans Berghuis, partner bij ARC.
Dezelfde waarden
De missie van Conversionista is de wereld te redden van slechte digitale ervaringen. John Ekman, founder van Conversionista: “Door nu onze krachten te bundelen, breiden we onze toolset uit om nog beter naar de eindgebruiker te luisteren. Niet alleen tijdens de ontwikkeling van nieuwe digitale producten, maar zeker ook daarna. Zo stellen we onze klanten in staat om consequent en iteratief te leren van de interacties met hun klanten, zodat we aantrekkelijke én effectieve gebruikerservaringen kunnen creëren."
David van Zeggeren, die de uitbreiding naar Nederland aanvoert: “Wat vandaag leidt tot meer inkomsten, kan morgen leiden tot een hoger klantverloop. Wij streven naar gebalanceerde digitale ervaringen waar de focus op groei en de aandacht voor de eindgebruiker in perfecte balans zijn.”