
Schuttelaar & Partners blaast dertig kaarsjes uit
Schuttelaar & Partners bestaat vandaag precies dertig jaar, hoera! Het missiegedreven advies- en communicatiebureau vierde deze mijlpaal onlangs al met een bedrijfsmanifest en daar komen binnenkort een jubileummagazine en Futureproof Dinner bij.
Opgericht in 1995 door Marcel Schuttelaar, groeide Schuttelaar & Partners uit tot een toonaangevend advies- en communicatiebureau met een focus op gezondheid en duurzaamheid. Samenwerking tussen bedrijfsleven, overheid en samenleving staat al vanaf het begin centraal. In 2015 werd het als eerste consultancy agency B Corp gecertificeerd.
In de afgelopen dertig jaar realiseerde Schuttelaar & Partners impactvolle initiatieven, die worden samengevat op een impact timeline op de website. Hoogtepunten zijn onder andere de oprichting van Stichting Mileu Centraal, communicatie voor het Vinkje en de Nutri-Score en strategisch advies aan het Voedingscentrum.
Wie jarig is, trakteert
Het 30-jarig bestaan wordt het hele jaar al groots gevierd. Naast het bedrijfsmanifest dat afgelopen zomer werd gelanceerd, organiseert de jarige job kennisweken met en voor klanten, verschijnt een jubileummagazine en wordt er uitgepakt met een Futureproof Diner. Centraal staat de vraag: hoe bouwen we samen verder aan de wereld van morgen? Hoe zorgen we dat bedrijven weerbaar en van waarde blijven? Hoe zorgen we voor nieuwe duurzaamheidsdoorbraken, visie, lef en samenwerking in uitdagende tijden?
Volle vaart vooruit
Met meer dan 120 medewerkers, vier strategische locaties in Nederland en België, een groeiend internationaal netwerk en de recente lancering van een eigen Concept & Communicatie Studio zet Schuttelaar & Partners zich onverminderd in om een verschil te maken.
Partnerschap staat hierin centraal, zoals Marcel Schuttelaar in 1995 al verwoordde in zijn missiedocument ‘Samenleving in acceleratie’: "Samen opererend in de stroomversnelling van onze samenleving." Dat is na 30 jaar nog steeds de kern van het bureau én van de toekomst.