Simon Lévelt kiest voor STROOM

Simon Lévelt kiest voor STROOM

21-01-2025 (17:05) - Bureaus

Simon Lévelt, sinds 1995 gevestigd te Haarlem, is uitgegroeid tot een koffiebranderij en theehandel die een internationale markt bedient. Het merk werkt aan een groeistrategie en wil daarom een breder publiek bereiken. Na gesprekken met verschillende bureaus heeft Simon Lévelt gekozen voor STROOM media- en performancebureau vanwege de strategische kracht, gekoppeld aan een sterke mediaplanning en inkoop.

De strategie “Koffie en thee in de Groene Eeuw” geeft richting gegeven aan de duurzaamheids- en groeiambities. Een aanpak die al mooie resultaten opgeleverd heeft, waaronder 100% biologische koffie- en thee assortiment, duurzaamheidscampagnes, verpakkingsvrij winkelen en duurzamer verpakken. De transitie van Simon Lévelt draait om het versterken van de merkidentiteit en het aanspreken van alle koffie en theeliefhebbers. De eerste zichtbare stap is de introductie van een always-on crossmediale campagne. Ingeleid door een tv-campagne vanaf 20 januari.

Cathelijne Hamilton-Bouman – Marketing Manager: “Simon Lévelt is toe aan een volgende communicatiefase en STROOM past daar heel goed bij. De business floreert, extra groei o.b.v. merk- en media-advies is daarom zeer welkom. We hebben alle vertrouwen in een succesvolle toekomst. De afgelopen kennismakingsperiode belooft veel goeds.”

Matthijs Kloezeman, Client Service Director STROOM: “We zijn heel blij om voor dit iconische Nederlandse merk aan de slag te gaan. Onze Mediacommerce werkwijze gaf een effectieve balans van merk- en performance in het voorstel. Een aanvullend effectief mediaplan met goede inkoopcondities gaat Simon Lévelt vooruithelpen in deze complexe en competitieve markt.“
 


Media

Marketing

Economisch