
SimplyPR aan de slag voor Marie-Stella-Maris
SimplyPR gaat aan de slag voor Marie-Stella-Maris, het Nederlandse merk dat bekend staat om zijn luxeuze verzoringsproducten en toewijding aan schoon drinkwater. Het communicatiebureau is verantwoordelijk voor de PR-strategie en influencer marketing van het social-impact merk dat kort geleden werd erkend met een het B Corp-keurmerk.
'We kijken uit naar onze samenwerking met SimplyPR in Nederland,' zegt Bernice Bickel, PR & Partnership Manager van Marie-Stella-Maris. 'Als boutique PR-agency onderscheiden ze zich door een persoonlijke en strategische aanpak, gecombineerd met een sterk netwerk – perfect passend bij onze visie.'
Volgens Bickel sluit de expertise van SimplyPR naadloos aan op de kernwaarden van Marie-Stella-Maris: kwaliteit, esthetiek en impact. 'Dankzij hun ervaring in authentieke storytelling en het bouwen van betekenisvolle merken, zien we dit als een uitstekende match. We hebben er alle vertrouwen in dat deze samenwerking veel moois gaat brengen!'
Matchende kernwaarden
Ook SimplyPR kijkt uit naar de samenwerking. 'We zijn enorm trots dat we met Marie-Stella-Maris mogen werken,' aldus Madeline Mackay, CEO van SimplyPR. 'Hun toewijding aan duurzaamheid en sociaal ondernemerschap, gecombineerd met een passie voor design en aandacht voor detail, weerspiegelt zich in alles wat ze doen – van ontwerp tot geur, van ingrediënt tot verpakking.'
Dat maakt het een perfecte match met SimplyPR. 'We kijken ernaar uit om hun impactvolle verhaal verder te versterken', sluit Mackay af.