
Springbok wint mediapitch WE Fashion
Na een pitch van WE Fashion met verschillende bureaus is Springbok uit de bus gekomen om de geïntegreerde mediaservices van het kledingmerk te verzorgen. De samenwerking omvat mediastrategie voor branding en performance, media-inkoop en de inzet van data-orkestratie en -modellering.
Springbok overtuigde WE Fashion met haar vermogen om bedrijfsdoelstellingen te vertalen naar krachtige mediastrategieën. "Hun data-driven en creatieve aanpak, gecombineerd met hun begrip van ons bedrijf, geeft ons het volste vertrouwen dat we samen een betekenisvolle en meetbare impact zullen realiseren", vertelt Patrick Martin, European Marketing Director WE Fashion.
Youri Harmsen, Strategy Director Springbok Nederland: "Het WE Fashion team heeft ons vanaf het begin een helder en eerlijk beeld gegeven van hun ambities. Die open communicatie heeft een sterk teamgevoel gecreëerd en vormt de basis voor een partnerschap dat draait om transparantie en vertrouwen. Zo kunnen we samen de doelen van WE Fashion waarmaken en de impact van hun merk vergroten."
Het pitchproces werd begeleid door Ivonne Boumeester van 3MO. De eerste campagne is deze week al te zien op tv en diverse digitale kanalen.