Startup Heyu en Prosper & Bloom slaan handen ineen

27-11-2022 (14:34) - Bureaus

Startup Heyu koos voor Prosper & Bloom - the Brand Scaling Agency om een vliegende start te maken met een naam, merkstrategie en merkidentiteit.

Op heyu.works test je je persoonlijkheid, drijfveren en cognitieve kwaliteiten. Heyu laat je vervolgens banen zien die perfect bij je passen - ook als je eigenlijk niet op zoek bent. Met wie je verder gaat? Dat bepaal je als professional zelf. Zo solliciteert je volgende baan bij jou.

Bye solliciteren, cv’s en vooroordelen

Janic Makizodila, founder van Heyu: “Scrollen langs loze vacatureteksten en brieven schrijven vol blabla is al lang niet meer effectief. Net als droge functie-eisen die niks zeggen over je echte kwaliteiten. Onze technologie kijkt of een werkgever past bij wie je écht bent en waarvoor je staat. Een veel betere graadmeter voor een succesvolle match. En dan maakt het echt niet uit wat je leeftijd, gender of achternaam is. Door mensen anoniem te koppelen aan banen, maken we dus ook van vooroordelen verleden tijd.”

Om hun initiatief kracht bij te zetten, schakelde Heyu Prosper & Bloom in. Ronnie Besseling, creative partner van Prosper & Bloom: “Als Brand Scaling Agency begrijpen we goed wat een ambitieuze startup nodig heeft om de startblokken uit te schieten. We ontwikkelden een stevige positionering en een naam met zeggingskracht die de doelgroep persoonlijk aanspreekt. En waar je een hele merkwereld op kunt bouwen. Bye oud systeem. Hey luisteraar, hey leider, hey verbinder… hey future!”

Janic Makizodila: “De merkidentiteit die Prosper & Bloom voor ons ontwierp is prikkelend, krachtig en op een positieve manier rebels. Het was voor ons team fijn dat de merkidentiteit systematisch in elkaar zit, zodat we zelf elk touchpoint helemaal Heyu kunnen maken."

 


Media

Marketing

Economisch