SUPERREBEL laat kinderen HARIBO-commercial maken

13-10-2016 (09:01) - Bureaus

SUPERREBEL heeft kinderen de nieuwste HARIBO-commercial laten bedenken. SUPERREBEL organiseerde een studiodag waarop 40 kinderen mochten bedenken wat ze over de KinderMix van HARIBO wilden vertellen. De reclame is vanaf 10 oktober op tv te zien.
 
Dennis Teeken, CEO van HARIBO: ‘We wilden benadrukken dat HARIBO voor geluksmomentjes zorgt bij zowel kinderen als volwassenen. Hoe doe je dat? Door leuke combinaties te maken en contrasten op te zoeken. De setting is een boardroom met volwassenen, die ingesproken teksten van kinderen gebruiken en zo het kind in zichzelf ontdekken. Heel grappig. Maar toch merk je het direct als je een tekst gebruikt die door volwassenen is bedacht. Het voelt net niet lekker aan.’ 
 
Lodewijk Varossieau, Creative Director van SUPERREBEL: ‘Mission accomplished wat ons betreft. Een heel geslaagd resultaat. Dit laat zien dat voor een succesvolle commercial de uitvoering minstens zo belangrijk is als een sterk idee. We zijn er trots op dat we dit project voor HARIBO hebben mogen organiseren. Een super project. Ook al hebben we maar 1 regel tekst zelf mogen schrijven.’
 

Media

Marketing

Economisch