Tanya Ponømareva nieuwe Creative Director van Gospooky

28-11-2022 (12:35) - Bureaus

Social technology agency Gospooky versterkt haar team met de aanstelling van Tanya Ponømareva als Creative Director. De uitbreiding is onderdeel van Gospooky’s internationale groeistrategie en focus op creative leadership.

Als Creative Director zal Tanya verantwoordelijk zijn voor het leiden van het creative team om toonaangevende internationale merken zoals Prime Video, JBL en Tommy Hilfiger in de voorhoede van social te houden. Haar komst helpt Gospooky bij het continu blijven verleggen van grenzen op het gebied van creativiteit en technologie.

Met meer dan een decennium in de reclamewereld heeft Tanya Ponømareva een prachtige carrière opgebouwd. Haar werk omvat het rebranden van merken, het leiden van internationale campagnes en het creëren van impactvolle ervaringen. Tanya werkte eerder als Creative Lead en Creative Director bij internationaal gerichte bureaus zoals Boomerang, Part of Publicis Groupe en Dentsu Creative Amsterdam. Dit jaar werd Tanya genomineerd voor de jury bij shots Awards, D&AD, Cannes Lions en was ze juryvoorzitter bij de ADCN Awards.

2023: Focus op internationale uitbreiding

Tanya zal samen met de nieuw aangestelde Technical Director Tom Geurts en Strategy Director Jeffrey Kloezeman de internationale groeistrategie verder vorm gaan geven. Tom en Jeffrey zijn al langer werkzaam bij Gospooky, maar recent gestart in de genoemde posities. Het team speelt een vitale rol in Gospooky’s plannen voor 2023, gericht op internationale uitbreiding.

Liam Tjoa, founder en CEO van Gospooky: “Tanya heeft een ongekende track record en ik ben dan ook enorm enthousiast om haar aan boord te hebben. Haar ervaring op internationale accounts als Heineken tilt niet alleen ons creatieve team, maar ons hele bedrijf naar een volgend level. Met Tanya in ons team kunnen we nog sneller vooruit in onze missie om toonaangevende merken in de voorhoede van social te brengen en houden. Samen met Tom en Jeffrey, die zichzelf al ruimschoots hebben bewezen, staat er een futureproof team.”

Tanya Ponømareva, Creative Director van Gospooky: “De toekomst van adverteren ligt in digitale ervaringen die mens- en platformgericht zijn en die emotionele waarde bieden. Ik heb enorm geluk dat ik nu deel uitmaak van een jong, getalenteerd team met een audience-first focus en diepgewortelde kennis en passie voor digital.”
 


Media

Marketing

Economisch