The Romans helpt TicketSwap met groeistrategie

The Romans helpt TicketSwap met groeistrategie

23-04-2025 (11:46) - Bureaus

TicketSwap, de marktplaats voor veilige en transparante doorverkoop van tickets, kiest het creatieve communicatiebureau The Romans als lead agency. The Romans gaat aan de slag met creatieve campagnes rond belangrijke evenementen en samenwerkingen, en verzorgt de perscommunicatie voor consumenten en zakelijke partners.

Het van oorsprong Nederlandse merk TicketSwap ontwikkelt zich van puur een doorverkoopplatform naar een volwaardige marketplace voor live belevenissen. Met behulp van data zet TicketSwap in op persoonlijke tips en samengestelde content, wat kan zorgen voor een relevantere en meer betrokken gebruikerservaring.

'Wat een match!' zegt Sophie Nicholson, partner bij The Romans. 'Als bureau dat cultuur ademt, brengen we zelf ook flink wat uurtjes door op TicketSwap. De creatieve kansen voor dit merk zijn gigantisch. Het is een organisatie die fans echt op één zet, en tegelijk organisatoren ondersteunt. Ons gezamenlijke doel is om lange-termijn betrokkenheid op te bouwen met fans, organisatoren en media.'

Margriet de Kroon, Marketing Director bij TicketSwap, zegt: 'Ik heb eerder met The Romans samengewerkt, en hun expertise, netwerk en creativiteit zijn precies wat we nodig hebben. We geloven sterk dat deze samenwerking ons helpt om meer partners in de industrie te bereiken én dichter bij fans in heel Europa te komen.'


Media

Marketing

Economisch