TikTok-agency Flik Flak versterkt zich met Brecht Engels en Nick Koppen

08-06-2023 (13:35) - Bureaus

Brecht Engels en Nick Koppen versterken per direct het creatieve team van TikTok-startup Flik Flak in Amsterdam. Met het aantrekken van Brecht (ex Dorst & Lesser) en Nick (ex GoSpooky en Triple Double) toont de startup zijn ambitie om met Flik Flak een belangrijke speler te worden in de wereld van TikTok en short-form video content.

“Het komende jaar gaan we met z’n allen nog meer short video’s maken en bekijken. Mobile first, verticaal gefilmd en vaak niet langer dan 15 seconden. Kijk maar naar TikTok, Instagram Reels en YouTube Shorts. Het is een trend waar je niet omheen kunt.” aldus mede-oprichter van Flik Flak Lars Wetemans. “Met het aantrekken van Brecht en Nick willen we inspelen op deze trend en onze klanten helpen met het verhogen van de online zichtbaarheid op deze platforms.”

Brecht Engels (27) werkte de afgelopen twee jaar bij social media agency Dorst & Lesser, waar hij klanten als Lidl, Hornbach en Renault adviseerde. Bij Flik Flak zal hij als Lead Strategist verantwoordelijk zijn voor het doorvertalen van klantdoelstellingen naar innovatieve strategieën en leiding geven aan het creatieve team. 

Met Nick Koppen (27) wordt de nodige platform expertise in huis gehaald. Via GoSpooky kwam hij uit bij Triple Double, waar hij het afgelopen jaar werkzaam was en werkte voor merken als DHL Parcel, PSV Eindhoven en de World Padel Tour Amsterdam Open. 


Media

Marketing

Economisch