
TikTok-bureau aidem agency breidt uit met zes teamleden
Aidem agency sluit het eerste kwartaal van 2025 af met een flinke uitbreiding van het team. Vier nieuwe medewerkers zijn gestart en twee collega's verlengden hun contract. Met deze uitbreiding telt het TikTok-bureau nu 31 teamleden.
Sinds januari zijn de volgende professionals aan boord gekomen:
- Lisa Martens, Creative Conceptor, werkte eerder als videomaker bij Politie Nederland.
- Sandra Fransen, Office Manager, werkte voorheen bij Talpa eCommerce en Hearst.
- Nesrine Chaara, Project Manager, was voorheen online marketeer bij Josh V en consultant bij ZIGT.
- Emma Nauw, Creator Marketeer, werkte bij The Best Social als Branded Content Manager en is freelance marketing representative bij happn.
Daarnaast is Dena van der Noordt (Creative Producer & Social Media Management) na een jaar freelancen in vaste dienst gekomen en heeft Merle Stöcker (Project Manager) haar contract bij aidem verlengt. De groei is het resultaat van nieuwe klanttrajecten en de bewuste keuze om te investeren in de juiste mensen.
Oscar Mooy, co-founder & COO aidem agency: "Nieuwe collega’s bij ons? Die kiezen we niet op leeftijd, titels of hoeveel ervaring er op hun LinkedIn staat. We zoeken mensen die nieuwsgierig zijn, verantwoordelijkheid pakken, fouten durven maken (en daarvan leren), en altijd hun beste werk willen leveren. En die hebben we gevonden. Vanaf dag één brengen ze energie, ideeën en groeien ze mee met ons bureau, in cultuur én in werk."
Op zoek naar een Head of Creative
aidem agency blijft groeien en is momenteel op zoek naar nog meer talenten, waaronder een Creative Lead om het creatieve hart van het bureau verder vorm te geven. Geïnteresseerden kunnen reageren via www.aidem-agency.com/careers.